tirsdag 1. januar 2013

Utfordring # 11

Hei alle sammen:)

Først må vi ønske alle sammen et riktig GODT NYTT ÅR!!! Vi har nå akkurat startet på et nytt og ubrukt år og vi gleder oss utrolig til å se hva 2013 vil bringe i scrappeverden....helt sikker masse spennende! Her i Papirpikenes verden har vi  fått med oss tre nye og dyktige jenter i design teamet og vi gleder oss veldig til å ha de med oss dette året:)

Vi starter vår første utfordring dette året med en fargeutfordring:

GRÅ, BRUN og LILLA
i tillegg skal man bruke HVIT eller KREM.
Det frivillig hva dere vil lage med disse fargene, men alle farger må være med


Husk at du ikke kan delta på mere enn en annen
utfordring i tillegg vår... 

Premien denne gangen er 3 valgfrie Copic tusjer



Her kommer inspirasjon fra vårt Design  Team

Hanne


Mer om min mini-årskalender finnes i bloggen min.

Wenche


 Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min her


Bente


Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min HER



Hege
 Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min her


Mona

Produktliste finner du her i bloggen


Synnøve

Flere bilder og produktliste i bloggen min.


Berit

 Flere bilder og beskrivelse i bloggen min

Mette
Matrialliste finner du i bloggen min her!



Ble du inspirert?
Vi gleder oss til å se hva du lager!

Legg bidraget ditt inn via Mr Linky.

Husk at det skal være direkte link
til det innlegget hvor bidraget ditt er.

Innleveringsfrist er 25 januar
Vi ønsker dere en flott og og herlig scrappemåned:)

 Klem fra alle pikene i Papirpikenes Verden

3 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Såå mye fint! Nydelige produkter;) Ønsker deg et strålende år!

Heidi sa...

Godt Nytt År!
Nydelige DT bidrag som alltid:)
Klem, Heidi:)

Linda's Dillerier sa...

Tusen takk for en utfordring som fikk hodet litt på gli etter julen. Deilige farger å leke med. Og nydelige bidrag fra deres DT'r.