torsdag 1. november 2012

Utfordring # 9

Hei alle sammen

Vi er nå kommet til november og julen nærmer seg med stormskritt!! Dette er jo den store sesongen for oss scrappere, for vi skal jo produsere massevis med julekort som skal sendes ut til venner og familie!
Derfor er tema denne gangen:

JULEKORT
i alle farger og fasonger

 Husk at du kan delta kun på en utfordring i tillegg til denne for å få bidraget godkjent!


Premien denne gangen er ei flott blokk med 6x6 papirer fra Landstoken, og pyntehjerter



Her kommer masse flott inspirasjon fra Dt pikene:


Synnøve B

Materialliste finnes i bloggen min


Mona
Beskrivelse finner du her

Berit

Materialbeskrivelse i bloggen min



Synnøve V

Hanne 


Du finner flere bilder og beskrivelser i BLOGGEN MIN.



Hege

 Flere bilder og produktliste finner du her




Mette

Beskrivelse av produkter finner du her!


Vi gleder oss til å se dine julekort:)

Legg bidraget ditt inn via Mr Linky

Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.


Innleveringsfrist er 25 november


Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden



10 kommentarer:

Maya sa...

ÅÅåå så mye flott inspirasjon! Kjenner jeg er veldig klar for å starte julas produksjon av kort og ting og tang :)

Gitte sa...

Herlig udfordring. Jeg elsker at lave julekort.
Flot inspiration i har lavet.

Jytte sa...

Wauw, så flotte DT-bidrag! Super lækker inspiration, piger.

Jeg elsker at lave julekort, så selvfølgelig får i da et fra mig i dag :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Ser at jeg ikke får godkjent bodraget mitt nr 23 fordi jeg har kombinert det med en annen utofrdring. Syntes det står i reglene deres at man kan kombinere bidrag med en annen utfordring? Hva er riktig, så jeg og andre vet det til en annen gang?

Ønsker dere en kreativ dag :)

Mette sa...

Hei HildeM
Jeg skrev i kommentaren til deg at du hadde deltatt på for mange utfordringer, for vi har en regel som sier at du kan delta på en utfordring i tillegg til vår! På bidrag nr 5 har du deltatt på kreativ hobby + 3 andre i tillegg til oss og på bidrag nr 5 har du deltatt på kreativ hobby + 1 til i tillegg til oss. Beklager dette med det er slik reglene våre er, men du er hjertelig velkommen til å delta senere! Ha en fin kveld
Hilsen Mette

Hildes kort sa...

Her var det mange flotte DT-bidrag. Får masser av inspirasjon fra dere. (jobber nå med kalenderen jeg så hos dere også).

Har sendt inn et bidrag med julehilsen med sjokolade.

Elizabeth sa...

Hei damer! Takk for herlig inspirasjon!!! Jeg ser at jeg burde lest reglene før jeg leverte, bare slett mitt bidrag, nr 47:) Klem, Elizabeth x

Maritha sa...

Vilka superfina inspirations kort fr teamet!! Härligt att se!! Tar och är med i utmaningen...=)

Kram

Maritha sa...

Läste inte reglerna riktigt....svårt med Norskan....hi hi
Har gjort ett nytt kort och testar! =)

Kram

Jytte sa...

Så fik jeg lagt 3 kort til jer denne gang. Rigtig god før-jul til alle pigerne i Papirpikenes Verden.

Knus :)