lørdag 1. september 2012

Utfordring # 7

Hei alle Papirpikevenner:)

Da har vi startet på årets første høst måned. Høsten er en fin årstid med sine praktfulle fargenyanser,  kveldene blir mørkere og dermed mere tid til innekos! Tema denne gangen er derfor HØST.

Vi vil minne om at du kan delta kun på en utfordring i tillegg til vår ! Det var en del bidrag på forrige utfordring som ikke fikk bidraget godkjent pga det var linket til  for mange utfordringer og det synes vi selvfølgelig er kjedelig!  

HØST

Dette er bilde er ment som inspirasjon. Hva du vil lage er opp til deg, men det må være høst relatert!

PREMIE:
er en flott stempelplate og ei pakke med skrukkebånd!


Her kommer inspirasjon fra DT pikene!

Synnøve B
Jeg har latt meg inspirere av fargene på bildene og laget noen holdere til post-it-blokker:)
Du kan kikke i bloggen min for nærmere beskrivelse, hvis du har lyst;)


Hege
Produktliste finner du i bloggen min.


Berit

Høsten er ofte tid for innekos,
og hva er bedre enn å ta fram fargeblyantene,
noen motiver og kose seg?
Jeg har laget en boks til fargeblyantene mine
Flere bilder og info finner du i bloggen min


Mona
Ide` til bokbind:) Sånne ble Guro`s engelskbøker etter at jeg fikk boltret meg litt
i scrappesakene mine:):)
Flere bilder finner du her


Synnøve V

Mette
Har forvandlet et norgesglass til lyslykt og pyntet en fyrstikkeske. 
Det koselige med høsten er å tenne lys i de mørke høstekveldene.
Produktliste finner du i bloggen min!



Ble du inspirert? vi gleder oss til å se hva du lager ut av tema HØST!

Legg bidraget ditt inn via Mr Linky
Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.

Innleveringsfrist er 25  september
Vi ønsker dere en fin og fargerik høst:)

Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden

Ingen kommentarer: