fredag 7. desember 2012

Fredagsinspirasjon


Fredda'n er her! 
Og ny inspirasjonsdag her på Papirpikenes Verden!

I dag tenkte jeg at skulle vise dere en enkel sak,
men likevel noe som gir fin effekt på ting.

Jeg har pyntet en Melkesjokolade♥ eske
med julepapir fra Majas Design


Som sagt enkelt pyntet med trehjerter 
og en tag 

På denne har jeg brukt en av de nydelige sjablongene 

Jeg har brukt strukturpasta da blir det litt opphøyet pynt.
Men så klart, maling er også fint å bruke på disse sjablongene!!
Og julestempel fra Kort & Godt

Det samme stemplet har jeg dyttet på litt rundt om på esken ellers også.

Innvendig har jeg en enkel kartong i lokket,
samt et postkort fra et Pion ark.
 
 
Før jeg festet på papir på utsiden
malte jeg hele esken med hvit akrylmaling
La et stykke kartong over selve sjokoladen 
slik at det ikke kom maling på folien over den.

God førjulshelg!

Husk å delta på utfordringen vår!
Vi vil gjerne se dine smågaver denne gangen!

Go'kjaka fra DT pike Berit

Også kjent som Fru Tårnfrid
Fra det ene til det andre 
 



Ingen kommentarer: