tirsdag 14. februar 2012

Vårt åttende DT medlem !

Vi har kommet til veis ende i presentasjonen av våre DT medlemmer, og den siste DT pike vi har gleden av å presentere for dere er: 



Heisann!!
Jeg heter Synnøve og er 51 år. Gift med Endre, mor til fire og mormor til seks herlige småtasser. Jobber som hjelpepleier og stortrives med det.
Ble hekta på kortlaging høsten 2005, og har etter det blitt mer og mer glad i denne fantastiske hobbyen! Syr og strikker også en del, men det er papirhobby som tar det meste av fritida mi, utenom "ungan" da...
Stilen min er nok veldig nostalgisk og romantisk! Jeg er totalt fasinert og hekta på mønsterark i duse farger med vintagestil og kan sitte ganske lenge bare å nyte dem, for så til slutt å bestemme meg for å klippe i dem;)
Maskinsøm, blomster, blonder og charms hører også som regel med på mine kort...
Er veldig glad i å farge med Promakers!
Syns det var veldig stas å bli valgt ut til å være en av Papirpikene for 2012 og håper å få være med og spre litt inspirasjon og glede med mine prosjekter :)
klem, Synnøve

7 kommentarer:

MonaV sa...

Hei Synnøve:)
Gratulerer og velkommen på DT laget.
Dette skal bli bra og jeg gleder meg stort til både å bli kjent med deg og til å være DT pike sammen med deg.

Scrappelise sa...

Gratulerer med den åttende DT-piken! Nå er dere blitt et flott, kreativt team! Og jeg gleder meg og er så spent på å få se utfordringene deres og det dere gjør framover. Lykke til alle sammen!

Marianne H sa...

Gratulere, nå har vi endelig fått vite alle åtte. Ser ut til å passe godt inn i stilen til de andre her og da kommer det nok mye lekkert etter hvert. Lykke til alle sammen.

RitaK sa...

Så flott at du ville være med oss resten av året, gleder meg til å se hva du lager :-)

sistermoon68 sa...

Gratulerer alle sammen! Måtte kreativiteten boble!

Hege sa...

Jeg gleder meg så til å være med i DT sammen med deg, Synnøve! Gratulerer så mye - her skal vi få det morsomt! Du lager så mye fint og er til stor inspirasjon allerede!

Klem Hege

Synnøve sa...

Endelig er vi "ute" hele gjengen;)
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg her inne.
Klem